לילה טוב בדידות בוקר טוב תקווה • הכירו את אנשי ה'לבד'

בת שבע דרגן 1 Comment on לילה טוב בדידות בוקר טוב תקווה • הכירו את אנשי ה'לבד'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השמיים המעוננים, הרגשת החושך הזה שנמצאת כמעט 24 שעות ביממה, הרוח ששורקת בחוץ, ההתכנסות בתוך הבית, מעצימה אצל רבים מאיתנו את תחושת הבדידות.

ראשית, כדאי אולי להבין יותר מה זו 'בדידות' ומה זה 'לבד'.

לבד זה מצב אובייקטיבי.

בדידות – זה רגש סובייקטיבי לחלוטין, שלא תמיד יש לו קשר למציאות עצמה.

פעמים רבות אני שומעת אנשים, שלא נמצאים רגע אחד בחייהם 'לבד' מתלוננים ומבכים את ה'בדידות' שלהם, מסתבר, שהמציאות האובייקטיבית אין לה תמיד קשר עם מה שאנחנו מרגישים בפנים.

חשוב שנבין קודם כל שבדידות, היא בחלק מהמקרים רגש מולד, ישנם אנשים שלא משנה כמה יהיו מוקפים כל חייהם בבני משפחה, בחברים, באנשים שאוהבים אותם, באנשים שהם אוהבים, ותמיד איכשהו ירגישו בתוך תוכם 'בדידות'.

דבר נוסף שחשוב שנדע שבדידות היא לאו דווקא רעה, הרע או הטוב תלוי בפרשנות שלנו.

לעיתים קרובות רגש בדידות מולד מגיע עם יכולות אומנותיות גבוהות, כמה שהנשמה גבוהה יותר, כמה שקיימים כישורים של יצירה ואומנות בנפש, כמה שהנפש שלנו רגישה ועדינה יותר, הסיכוי שנרגיש כל הזמן או לפחות חלק מהזמן בודדים, עולה.

לוותר על הבדידות זה לעיתים לוותר על כל המתנות האחרות שציינתי למעלה.

לעיתים הרגשת הבדידות היא לא הרגשה מולדת והיא קשורה כבר לפרשנות שלנו את החיים, שינוי הפרשנות ונתינת 'כותרות' אחרות לאירועים שקורים לנו בחיים יכולים לשפר את הרגשת הבדידות ולהקל עליה.

אסור לפחד מרגש הבדידות' יש אנשים שזקוקים לו כדי להפרות את עצמם, כדי 'להרגיש', כדי ליצור.

חשוב להבין מאיפה נובע הרגש הזה ולדעת איך להתנהל איתו.

גם הרגשת ה'לבד' שאמורה להיות אובייקטיבית, לא תמיד מייצגת את המציאות האובייקטיביות.

הרוב המוחלט של אנשי ה'לבד' בוחרים להיות 'לבד', כי הם לא סומכים על אף אחד, כי הם רוצים לשלוט על הכול עד הפרט האחרון, כי הם מעדיפים להיות קורבן, כי הם מפחדים שאם יראו חולשה ושהם לא יכולים, יעזבו אותם.

ההבנה של זה, עוזרת קודם כל לאנשי ה'לבד' לצאת מתוך ביצת הרחמים העצמאיים והקורבנות שלהם, להבין שזו בחירה שלהם, ואם זו בחירה שלהם ייתכן וזה הנכון שלהם, ואם לא, הם יכולים ומוזמנים לבחור אחרת..

מבחינה אסטרולוגית, אפשר להבחין בטיפוסי ה'לבד' ובטיפוסי ה'בדידות'.
מזלות דלי, עקרב ובתולה – אלופי ה'לבד'(וכמובן, כמו תמיד,לא רק בני המזלות האלה, אלא כאלה שמזלות אלה דומיננטיים אצלם במפה – בעיקר אופק, ירח, מרס, ונוס).

הם בוחרים ב'לבד' כי הלבד מאפשר להם להיות מי שהם, בעלי שליטה הן רגשית והן מבחינה ביצועית.

הם על פי רוב יכולים באמת להסתדר בכוחות עצמם ואובייקטיבית לא ממש זקוקים לאחרים.

אגע בקצרה איך כל מזל מבטא את לבד שלו.

הדלי – מדבר על אינדיבידואליות, על שונות, על צורך בעצמאות בעיקר מחשבתית,הוא מדבר על לבד מול משפחה ושייכות, הוא מדבר על הליכה קדימה והתנתקות משורשים ערכיים או משפחתיים/קהילתיים, ילדים קטנים עם דלי חזק במפה, סביר להניח שהמשפט הראשון שיגידו יהיה – 'אני לבד'!, אבל הדלי מעדיף להיות 'לבד' עם אנשים שאוחזים בעיון דומה או זהה שלהם. סוג של לבד אבל תחת מטריה של רעיון או ארגון משותף.

העקרב מדבר על לבד של שליטה, מדבר על לבד שמעדיף כך מאשר להיות ביחד ואחר כך שינטשו אותו, מדבר על לבד שלא חייב לאף אחד כלום (מה שתמיד משאיר אותו בשליטה) מדבר על לבד כי אם מישהו יעזור לו הוא מיד יהיה חייב להחזיר לו חזרה.

הבתולה מדברת על לבד כי היא לא מאמינה שמישהו יכול לעשות את הדברים טוב כמוה, כשהיא עושה לבד היא בטוחה שהדברים נעשים לשביעות רצונה המלאה, באופן הדייקני והטוב ביותר, היא מעדיפה לבד כי היא בטוחה שכשהיא תעשה זה יהיה בזריזות ובזמן שמתאימים לה ולא תצטרך לחכות בחוסר סבלנות עד שמישהו אחר יעשה.

הבדידות קשורה יותר למזל דגים וכוכב נפטון.

כשכוכבים אישיים נמצאים במזל דגים (שמש, אופק, ונוס או מרקורי) תיתכן הרגשת בדידות שמגיעה יחד עם נשמה אומנותית ויצירתית באופן מודגש, כשכוכב נפטון נמצא בסמיכות לכוכבים האלה או מודגש במפה, הוא יוצר את אותו האפקט,הדגים זקוקים לרגש הזה, הוא מזין אותם, הוא מפרה ומאפשר להם מוזה ויצירתיות, הם אוהבים להתגעגע, לפעמים אין להם מושג למי או למה, או אוהבים להרגיש את הכיווצים והמעיכות האלה בלב שמאפשרים להם להרגיש שהם חיים, הם יכולים להתמרמר על הבדידות הזו, אבל מכורים לה ולא מבינים שהם זקוקים לה כמו אוויר לנשימה.

גם אתם מרגישים לבד או בודדים?
אתם מוזמנים לכתוב אליי למייל בציון תאריך ושעת הלידה שלכם, ואנסה לעזור לכם להבין למה אתם מרגישים ככה.

בת שבע דרגן
אבחון אסטרולוגי ואימון ליצירת שינוי
[email protected]



1 תגובות

מיין תגובות